Igen..

Mötet med Barbara gick bra, båda två känner nog att det inte funkar så bra och jag trivs verkligen inte i den här familjen, varken med barnen eller föräldrarna. Jag kommer nu troligtvis att få lite mindre barn och det kommer att bli skönt att kanske få lite mera kärlek än vad man fick här. Kan verkligen inte vänta tills jag får min nya familj och förhoppningsvis så funkar den bättre än den här familjen, annars vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska byt igen eller om jag ska åka hem till mitt Sverige. Barbara frågade om det spelade någon roll om jag var i NJ eller någon annanstans men det spelar faktiskt ingen roll vart jag hamnar, just nu är allt bättre än det här.

planer för ikväll:Mat och bio
Kanon bra och skönbt att göra något som är lättsamt men ändå roligt och inte festa  och krångla. som tur är så har jag bilen ikväll också och det är skönt, så slipper man förlita sig på att någon annan har den och att det sedan visar sig vara omöjligt att göra något.Bra att ha en plan..

saknar verkligen er alla hemma just nu mer än någonsin men det är nog större därför att jag inte är "välkommen" här som jag känner så. Synd att man ska lämna kompisar som man nyss lärde känna men så är det och jag lär såkert hitta några nya dit jag kommer vart det nu än nu är. Men jag ska inte ge upp, jag vill stanna hela året och just nu så känns det som att jag kommer att klara det men i en annan familj än den här. De tar allt för givet att man ska kunna allt efter en gång och att man ska komma ihgåg allt och helatiden vara så perfekt.. klarar inte av Lisas pendatighet..

Aja, ikväll kommer det bli kul, för vi har en plan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0