Halloj!

nu har jag i alla fall fått något att se fram emot och det är Halloween! Köpte en ascool priatkostym ( såklart är den obligatoriskt löjligt kort) en coll pirathatt, en röd lång peruk och fick då et par stay-ups gratis. Vi vet ännu inte vad vi ska göra på halloween men det kommer senare..

första dagen då jag gör allt jobbet själv, sa hejdå till sussie på flygplatsen igår.. Vi har träffat varandra i 9 dagar men det känns som att vi har känt varandra i flera år. Det ska nog gå bra att vara i den här familjen men jag längtar hem jättemycket och den här familjen fattar inte vad hemlängtan är i och med att de alltid har varit hemma och haft nära och kära runt sig. Om dom skulle bjuda på lite kärlek och värme så skulle det gå jättebra att vara här men dom är så otroligt opersonliga så att de kan inte..

dom skulle klara sig bättre med en babysitter som kom hit ock körde dom varje dag i stället för att ha någon som bor hos dom.

Fattar inte varför man ska behöva gråta varje dag.. jag mår inte bra just nu men jag hoppas att det blir bättre sen.. skönt att veta att jag inte är ensam att längta hem..

har nu hållt på att äta lunch i en timme:P har gjort så mycket under tiden.. ska snart åka och hämta barnen.. eller ja, om 40 min.

BYE bYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0