Good feeling!

Jag vill inte säga för mycket men jag har fått en ganska bra match från Philadelphia.. Ska åka dit på fredag och träffa familjen men det känns så bra, och d ringde till Barbara först för att få reda på situationen och sedan utan att jag visste om det så började jag samtalet med att berätta min version av det hela och de tog mitt parti i och med att de hade hört samma sak från Barbara! Lovley!

Hoppas bara nu att det kommer att gå bra på fredag, men det låter så bra ändå! det tar 2 timmar till NYC och nästan 2 timmar till DC så det är ganska bra, jag kommer att kunna träffa mina tjejer!! ska prata med Bajs i morgon om freday men gud vad hon kommer att bli förvånad, hon kommer kanske till och med vilja prata med dom men varför ska hon göra det? dom vill inte prata med henne och hon har egentligen då inget att säga till dom!

ska få lite sömn nu och imorgon ska jag ock Moa passa barn! bra tillfälle att lära känna varndra bättre men hon är så cool!

Malin, Moa, Ni får mig att le och att må bra!

fredag:Philadelphia
Lördag: New York

hoppas bara att jag inte behöver jobba på lördag. ska bestrida det i så fall för just nu så känns det som att jag kan göra lite som jag vill.. fast egentligen inte, allt bestäms ju på fredag!

POSITIVA TANKAR!!!!

A happy me is a happy me!

over and out!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller tummarna för dig att det går bra för dig på fredag och att du få en ny familj.

Kram kram

2008-09-30 @ 07:47:56
Postat av: storsyss

hoppas att det går bra. Håller tummarna tills dem lir blå!

2008-09-30 @ 10:42:23
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/
Postat av: Panky

Men ojojoj... vilken massa tjorv!

Jag hejar på för att det ska bli bra för dig!

PUSS OCH KRAM!

2008-09-30 @ 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0