Going to USA!

FUCK!!!!
Nu så åker jag snart, nu åker jag, om nio minuter, bort fråm Sverige och bort från alla jag älskar och håller kär....

Fattar ingenting.. kan inte förstå att jag ska sitta på ettt flygplan i 10 timmar, sväva ut över Atlanten och förhoppningsvis inte störta ner i det stora blå eller bli kapad av terrorister från al-Quida... undrar om jag ens får skriva om sådant?

Tja, inte vet jag.. De ska rota i mina väskor... MINA VÄSKOR som jag så omsorgsfullt packat (de som känner mig kan omöjligt fatta att det är jag som gjort det!?!) och tänk om något är borta när jag öppnar dom, eller ännu värre, att jag inte får dom över huvudtaget, beslagtagna och jag inspärrad i ett amerikans fängelse och blir inte frigiven förrän om 73 år..

Tankar, tankr och åter tankar..

Jag har tråkigt nog fått tillbaka mina tankar som jag hade när jag gick i ettan på gymnasiet, att snart kommer jag dö och känslan av att lämna alla är hemsk, (egoistisk tanke) hur ska alla klara sig utan mig? MIG??

aja... nu snart åker jag..

Jag älskar er alla....

Bye Bye from Us. Lisa

Kommentarer
Postat av: kära syster

vi kommer inte klara oss. vi får bara göra det bästa av situationen.

2008-09-07 @ 21:41:31
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0