Ensam hemma!

Idag så är jag ensam hemma, susie är i New York och shoppar och familjen är på fotbolls match. Jag skulle egentligen ha varit i New York idag med på Scavanger Hunt men jag kände att jag ville vara hemma och ha lite tid ensam och jag tycker att det är jätte skönt. Jag träffade några killar i går när vi festade hemma hos Moa. Det var så skönt att vara med tjejerna och det känns som att vi kommer att vara mycket med varandra.

Jag har träffat Lisas föräldrar och jag fattar inte hur barnen kan vara så kaxiga och rude mot dom, uppkäftiga och tilltalar dom elakt och lisa och Michel bryr sig inte ett skit om det.! Ingen uppfostran alls där.. men Amerikanska barn är inte Svenska barn.

Jag var inne på en jättefin smyckesaffär i går på köpcentret och jag har hittat världens bästa presenter till Malin, Mamma och Frida.  I en annan butik hittade jag en fin sak som jag ska ge till Malin sen ( hehe malin, du kommer att skratta )
Jag fick en chock när jag gick in i en affär... I sverige så är sexshoppar ganska undangömt men här så fanns det i köpcentret.. jag skrattade och rodnade hur mycket spm helst och susie tyckte att jag var så söt..:P

Tittar nu på Bravo tv, kanalen som Project Runway går på och här är det massor med bra serier om realworld pepole, inom allt! Möbeldesign, kläddesign, hårstylister. tittade nyss på ett programm dom var ungefär som Gordons hell, fast inom i frisörsalonger!

Har srivit ett vykort till Morfar som jag ska skicka. Det som förvånar mig är att allt är så billigt! en ganska dyr kedja hade en jättefin partyklänning för bara 700 kr, och det är inte mycket för den typ av kläder, när det i sverige skulle ha kostat bra över 1500..

ska ladda upp bilder på bilddagboken nu!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0