What the..?

Okey.. jag fattar inte hur Bajs fungerar...

Nu när jag kom hem så låg det en lapp på min dator och det stod så här:

Lisa, congrats on your match!
For tomorrow please get up and to the dishwasher, brakefast, lunches and make the kids bed.
-Please strip your bed and put sheets in wash and new sheets on bed in the morning.
-If the message you took was from the carpet people, they may come at 9.30 to clean carpet in your room, my room, steps and hall.
-please pack and clean out your room by 9.30 so they can clean carpet.
I will be back bby 9.45 am and then you can leave.
Happy birthday!
Bajs

Jag ska efter detta skriva ett brev till henne om vad jag tyckte om min vistelse här, för detta var droppen!  Visst vill inte jag heller stanna här men sättet hon kickar ut mig på är verkligen RUDE! Jag fattar inte ens att den här familjen får vara med i programmet över huvudtaget och det är så sjuk allting!

Får jag inte betalt i morgon så vet jag fan inte vad jag gör! Stupid m* f*!


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad ska man säga, sparlappen och skicka den till föreningen, tillsammans med ett brev där du beskriver din upplevelse av familjen. Grattis på födelsedagen-mamma

2008-10-10 @ 07:18:33
Postat av: kerstin Gregorsson-Rickt

Ett stort grattis på din födelsedag. Många kramar från mej och Kenneth.Vi tänker på dej och hoppas att det löäser sig för dej.

Kramar i massor.

Kerstin

2008-10-10 @ 07:23:16
Postat av: Jenny

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



Hoppas att du fvår en bra dag.



Kramar

2008-10-10 @ 07:47:53
Postat av: Pappa

Den "värdmorsan" verkar inte vara riktigt riktig #*!! Ett riktigt stort GRATTIS till MIN LISA Jag tycker att du är en tuff tjej som vuxit mycket på den här månaden du varit over there Pappa, Ellinor hälsar grattis

2008-10-10 @ 07:48:09
Postat av: tsnor

ta ingen skit! eller som det står på toapappershållaren i kollektivet: ta inte i skit. hihi

2008-10-10 @ 10:52:35
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis! Både på fördelsedagen och till den nya familjen :)

2008-10-10 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0