Waiting for an awnser

Ja..
Nej..

Bara två svar att välja mellan och jag kan allvarligt inte känna vilket det kommer bli.
Idag så ringde LCC från burlington, Vermont, och frågade mig lite mera om situationen här och det känns ändå som att den här familjen är ganska seriös i och med att de har pratat med både Barbara och min värdpappa och kontoret i Boston. Och jag har pratat samma väg..

Så idag så fick jag ett bra samtal och ett dåligt. och det dåliga var från Boston, och de sa att det här är min sista chans..Att jag måste åka hem på söndag om det inte funkar. Men OM det går så ska jag höra om jag kan stanna en vecka till, så att de ger mig en vecka till att försöka rematcha mig med en familj. Wendy, Moas hostmamma frågade om det skulle fungera och hon skulle gladeligen ställa upp på att ha mig hos sig en vecka till efter nu i helgen..

Känns så jobbigt om jag måste åka hem!
Jag har inget jobb och egentligen inget liv att komma tillbaka till( klart jag har min familj men annars inte mmycket i och med att mina vänner är bortblåst) jag har inga planer ännu och jag har slitit så hårt för att komma hit så det känns som att jag misslyckas om jag måste åka hem.. Visst är det inte mitt val att åka hem men jag kan verkligen inte göra något åt dom och jag vill verkligen stanna.. Jag vill våga hoppas men det gör jag tyvärr inte..

ska packa mina saker i morgon och hoppas på att allt går ned i resväskorna.. jobbigt att behöva packa ned mitt liv efter bara en månad...

snart 19 och jag känner mig inte visare.. FUCK! Jag vill INTE åka HEM! inte nu!

älskar er alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller mina tummar på att du får stanna. kram

2008-10-09 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0