Imorgon..

I morgon så kommer beskedet om familjen kommer att vilja ha mig som deras nya au pair... Det var så skönt att åka bort från min familj en dag och bara inte behöva jobba.. Jag mår seriöst dåligt varje gång jag kommer in genom dörren och minamatvanor är verkligen inte bra, jag måste skörpa mig och äta som normal men när man har kommit in i en speciel daglig rutin så är det inte lätt att bryta dom...

så jag håller er alla inrofemerd i morgon om beskedet.. hoppas på det positiva för det verkade vara en så bra familj!

bywe

Kommentarer
Postat av: mamma

Väntar med spänning. Det snöar för fullt här idag.

2008-10-04 @ 08:56:18
Postat av: Håller tummarna

2008-10-04 @ 10:36:36
Postat av: storsyss

håller tummarna så hårt det går, samtidigt som jag pluggar!

2008-10-04 @ 11:04:42
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/
Postat av: moster

Therese är hemma och hälsar på och hon visade att du har en blogg det är trevligt så jag kan se vad du har för dig men jag vill ha din mailadress också så att jag kan skriva till dig där också. Jag hoppas att det ordnar sig för dig och jag vet att du är en kämpe så ge inte upp det kommer att gå bra många kramar från oss i Vemhån

2008-10-04 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0