Hemma på torsdag!

det ska bli så skönt att komma hem och bara vara hemma och göra saker som jag vet hur de ska göras och inte bli dömd! Jag orkar inte med det här och organisationen bryr sig inte ett skit..

Det Coola är att jag ska mellanlanda på ISALND!!!! Så jag kommer at stanna en och en halv timme på en isig Ö, sjukt coolt och häftigt! Tyvärr så hinner jag inte att bada i en Geiser, men det får bli under nästa besök på den forn nordisk/engelsktalande Ö...

jag kan knappt bärga mig tills jag får komma hem igen! Jag saknar alla så mycket och att vara här får mig att känna mig dum,som att jag är ingen a Nobody som inte har något att säga till om, det är helt sjukt, men tack vare min kära syster så finns det pengar så att jag kan åka hem till Sverige.. Kommer att dröja länge tills jag kommer tillbaka hit om jag nu gör det. Eurpoa är trots allt det bästa, kanske man ska åka till japan eller pröva upptäck asien? Eller varför inte  Arfika?

min resplan tänker jag inte ge ut i fal någon mystisk mexicansk kvinna ringer till min mamma och säger att jag behöver en heölicopter för att överleva som kostar skjortan...:P
Men min resa börjar i alla fall i morgon! Jag längar efter min mamma, efter min pappa, efter mina systrar, efter Bellis och efter allt som jag har kärt där hemma!

Jag har kommit i underfund med att det är Kristie som är djävulen i det här huset.. Hennes humör vid middagen var hemskt.

Jag älskar mitt sverige... FJÄLLHÖGA NORD!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är sååå välkommen dotra mi

2008-10-21 @ 08:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0