hemfärd!

Ja, kanske det blir hemfärd om två veckor.. Det skulle inte göra mkig ledsen längre för just nu så är jag hellre i Sverige och gör saker som jag är bra på och som jag tycker om att göra än att vara här och må dåligt och bara bli dömd som en ko som ska säljas.. Jag orkar inte mera, det bryter ner mig totalt och jag har nog övertygad mig själv att detta inte var något för mig, att jag skulle ha åkt hit för att plugga istället.. Jag trivs inte i staden och jag känner mig ensam i och med att jag inte har några kontakter ännu och i morse så sa min värdmamma att jag ska byta igen för att.. ja det har hon inte sagt varför ännu men så fort hon slutar prata i telefonen så ska jag gå och prata med henne om varför de vill att jag ska byta och jag ska förklara för dom att jag inte trivs här och att det är för mycket jobb med tre pojkar så att jag inte är ledsen över att byta.. Vill egentligen bara åka hem men det är så dyrt så jag ska försöka att lura systemet och jag kommer nog inte direkt att sälja mig till någon familj som jag gjorde under de här två veckorna som de tog för mig att hitta en ny familj. jag ska bara vara jag och jag vill egentligen åka hem.. inte vara här, men om jag skulle hitta en jättebra familj så skulle det vara bra men jag tror att det kommer att bli svårt i och med att jag har bytt två gånger redan.. Så jag får troligtvis åka hem.. jag kommer att bli hemskickad!! :D

Är så färdig med det här så det är inte sant.. Orka bli dömd hela tiden och utvärderad.. Nej tack!

Så allt jag behöver göra är att stå ut i två veckor till!

aja.. får ta lite terapi sen när jag kommer hem.. om jag nu kommer hem... Kommer  Mamma och pappa och allihopa och hämtar mig då?

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att vi hämtar dig, kör med din taktik och bli hemskickad. mamma

2008-10-19 @ 10:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0