Hejsan

Hemma i hede igen och just nu så är jag på Går'n och kollar hur läget är, känner att jag är lite för gammal för det här men jag ska prata med ledaren här sen för de har startat en lajvförening här som jag kanske ska bli ledare för sen så jag ska dit på lördag, i morgon alltså och kolla hur läget är och det ver kar vara hur kul som helst!

aja, kan inte sitta här hela kvällen, då börjar väl folk undra varför jag är här. men egentligen så kanske det inte är så farligt i och med att jag bara är ett åräldre än dom som brukar komma hit?

Kommentarer
Postat av: Moa

hej Lisafisa=)

Hoppas du har det bra borta i sweden igen!

Du vet vad du har lovat mig.. komma och hälsa på i sommar=) Glöm inte det=)

Puss och kram hjärtat

2008-11-03 @ 04:05:51
URL: http://raneke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0