FAAAAAAAAANNNNNNNNNN!!!

Måste jag gå igenom samma helvete igen?

Vad är det för fel på mig.. Jag funderar allvarligt på att åka hem istället för att vara kvar här... Jag vet inte om jag orkar gå igenom det en gång till. Jag vet inte.. Jag är helt förstörd!, Jag funderar på om jag ska åka till Moa och vänta på den nya familjen, för här vill jag inte vara.. Jag kan höra nu hur mamman pratar med LCC:N o0ch det känns inte bra alls.. Jag är så ledsen..Jag undrar just vad för jävla psykbryt jag kommer att få efter det här..

Varför kan ingen prata med mig!?? jag behöver er nu...vad gör ni...behöver er...

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är det för problem med den nya familjen?

hoppas att det kommer att lösa sig för dig. håller mina tummar att det gör det.

kram kusin

2008-10-19 @ 01:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0