Ensam..

Jag känner mig så ensam... jag kan verkligen inte göra något på kvällarna och jag vet inte hur mycket jag gillar den italienska gamla aupairen... Hon tyckte tydligen att jag inte var säker med barnen för att jag inte hade hållt koll på dom idag.. Konstigt när hon inte låter mig gör något och när jag säger en sak så säger hon en annan. De förväntar sig seriöst att jag ska kunna allt efter den här dagen!

kanske jag tog vatten över huvudet när jag valde att ha så små barn? Men kan det verkligen bli sådan skillanad mellan skidor och utan skidor? Jag fattar ingenting.. Italienskan bara skämmer bort barnen och ska jag vara helt ärlig så tycker jag att hon bara är lite ivägen och inte låter mig sköta saker som jag vill, utan bara på hennes slappa sätt. Jag var tydligen inte med och lekte med barnen idag men vem var det som satt på marken och lekte med löven mede Ira?

Skit.. jag är bara ensam....Jag tror ändå att det på något sätt är bättre att vara sj'lv och leka med barnen än att hon ska vara med, för nu gör hon ju ändå allt så jag har inte mycket att göra. Nu när jag inte heller har en amerikansk telefon så är det svårt att prata av sig.. Ska gå ut en sväng och få lite frisk luft, få gråta själv och försöka sansa mig..

saknar att prata med min familj.. Är så bunden här...

men vi hörs sen. ska ta mig walk!!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0