Samma visa..

Det är fasen samma visa jämt!

Man tror att man hittat någon och att man ska bli jättelyckliga tillsammans..

I helvete eller!!!!

Han tycker att det är något som inte stämmer mellan oss... Och att vi måste hitta det om vi vill att det ska funka.

Jag tror inte han är min stora kärlek, bara en bra kompis.. Jag vetefan vad jag gör eller ska säga.. Jag kan hålla med om att det är massor som inte stämmer mellan oss.. Men jag vill inte vara den som krossar hans hjärta!
Jag trivs med honom men jag vet inte vad jag känner!

Man tror att man är kär... I helvete eller!

Jag blev ledsen när jag såg det så det måste betyda att jag känner något.. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0